2013. március 24., vasárnap

Aktuális tipródások


Az utóbbi napokban gőzerővel nyálaztam szakirodalmat és statisztikát, minek folyományaképpen a szemem, mint egy angóra nyúlé, és szerintem a könyvek a maguk módján homokot is szórtak bele.

Tegnap jöttem rá, hogy képtelen leszek ma is gép elé ülni, és bármi mást csinálni azon kívül, hogy kijelölöm ezt a napot magamnak bambulós napnak. Takarítok, fel s alá sertepertélek a lakásban, próbálom kitalálni, hogy hogyan tovább.

Pénteken az iskolában megcsillant egy halvány reménysugár, hogy mégis bírni fogja a szemem a sok olvasást, de PA órán a neon végleg betette a kaput.



A tanár röhögött. Tudta, hogy ott vagyok, mert reagáltam mindenre, amit mondott, de csukott szemmel ültem végig az órát. Ma meg igyekeztem válaszolni a levelekre, és már most olyan, mintha a szemgolyóim belesüppedtek volna a gödrökbe, és el is tűntek volna.
Hiába keresem, nem találom őket.

Ezért most annyi adalékot adok nektek, hogy holnapig kihúzzátok, mert majd jelentkezni fogok ám!

Úgyhogy, most afféle közleményes formában íme én magam:



Hála a Google Reader-hisztériának, felnyaltam magam is Bloglovin’-ra, szóval lehet ott is szeretni engem.



Követhettek Facebook-on is, ha minden kötél szakad:



Ilyenkor az oldalsávban lehet majd kattintgatni a hasonló képekre. --->
Majd időről-időre kiírom ide, hogy történt-e valami frissítés vagy ilyesmi.


Aztán elkezdtem töltögetni a Tipegő Zombi előtti irományaimat. Most a szakdolgozati gondok miatt kicsit elmaradtam vele, illetve, rájöttem, hogy egy halom írásom az otthoni gépen maradt.
Igyekszem.



A következőn pedig, egy folyamatos töltögetés alatt álló fantasy témájú portál lesz. Ide töltök mindent, ami ebben a témában / stílusban kiesik a fejemből.
Némelyik regisztrációhoz kötött, mert erotikus, szókimondó, beteg. Ha esetleg kedve tartja valakinek regisztrálni, ígérem, hírlevelet nem fogok küldeni. :D


Ha esetleg valamelyik tetszik, akkor ide iratkozzatok fel, ne a másikra. Köszönöm!
Ennyi lettem volna mára, holnap jövök új bejegyzéssel.

Kellemes maradék vasárnapot!!!!

TZ

2 megjegyzés: