2013. március 1., péntek

Alien királynős torta


Tegnap volt Mr. A harmincötödikje. Huhú… Happy Birthday!

Amit kitaláltam neki, hogy készítek egy tortát, elviszem egy kiállításra. Ebből a torta teljesült, a kiállításra még várni kell, ugyanis a fekete ételfesték áthúzta a számításaimat. Egy könyvet kap majd mindemellé.

Szóval, torta. Puncs tortát készítettem neki. Viszont a díszítésével kissé bajban voltam. Mert először egy olyat találtam ki neki, ami nem nyilvánosság elé való, aztán meggondoltam magam.

Alien királynőt fogok neki rászerkeszteni.

Nem lesz leírása, mert nem fotóztam közben, így is elég gondom volt a gyurmázással, stabilitással. Ha még képet is kell róla csinálnom, a hajam kihullik.

Ám most, élvezzétek a képeket.

 
Készül anyu.





Anyu és a gyerekek száradnak.








A torta.






A család a tortán.









Anyu farka azért van külön, mert ő benne van a tortában, és csak ennyi látszik ki belőle.
 
Naná, Mr. A-nak anyu tetszik nagyon, és a kinyílt tojás. :)
Az arctámadó azóta is szökésben van. Jajjj nekünk. :O

4 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó lett!!!!! Örült neki nagyon??:-) Em

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Naná, hogy örült neki. Vagy fél órán keresztül vizsgálta, milyenek, utána felvágtuk, és még utána is nézegette anyut. :D

    VálaszTörlés
  3. OMG,nagyon ügyes vagy! Ha én ilyet tudnék csinálni a barátomnak, azt hiszem odáig meg vissza lenne :D

    VálaszTörlés
  4. Sosem késő meglepni. Igazából, annyira nem nehéz, mint amilyennek tűnik. :D

    VálaszTörlés