2013. március 13., szerda

Ausztráliából szeretettel


Töltelék-poszt lesz, mert ma nem voltam gépnél. Sokatokat szerintem, nem is annyira fog érdekelni.

Voltam rokonoknál, akik nemrég jöttek haza Ausztráliából. Azt mondtam nagybátyám feleségének, hogy majd hozzanak egy kavicsot. Ehelyett macit kaptam.

Jó, nem élőt, de van olyan aranyos.

Meg kulcstartót és sálat.





A maci.
Gyűjtöm a plüssöket, és még neki is van hely.
Alig két tenyérnyi, és Australia feliratú masnija van.




A kulcstartóm szépen dagad.





A sál gyönyörű selyem anyag, kicsit bordós, és hímzett.
Alkalmi viseletnek, nem is olyan rossz.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a sál! Meg a színe...
    A macik meg tiszta cukik...:D
    Kedves tőlük...legközelebb élőt vitess...az is biztos édes..(csak illegális xD) :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A piros nem szokott az én színem lenni, de ebben jöttem haza. Finom a tapintása, pont ment a pulcsimhoz, de a hímzés miatt színházba, vagy ilyesmi helyre fogom hordani.
      Örültem ám neki nagyon!

      Igen-igen. Bármilyen kisállattal kiegyeznék, ami kicsi is marad. Olyankor minden állat aranyos. Persze, koala maci bármikor jöhet.
      Mondtam én is, hogy élő nem volt?! o.o
      De nem. Azt mondta nagybátyám felesége, hogy majd legközelebb. :D

      Törlés
  2. cuki a koala :)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Van ám egy nagy testvére is, az már több éves, és akkor, mint egy pár hónapos gyerek. Szóval, lehet ölelgetni, és visszaölel. Ha szomorú vagyok, akkor jól jön. Most, hogy van egy kistestvére, boldog koalák. :D

    A kulcstartóm elvileg egy csipesz, úgyhogy most éppen függeszkedik a polcon. :)

    VálaszTörlés
  4. olyan csiptetős koala nekem is keeeeeeeeeeeeeell :D extracuki :)

    VálaszTörlés
  5. először nem tudtam, hogy csíptetős. Amikor rátettem a kulcsokra, akkor jöttem rá, mert megfogta az ujjamat.

    Tényleg nagyon aranyos. Kis pici. Tényleg, mint egy kisállat. :D

    VálaszTörlés