2013. március 10., vasárnap

Szakdolgozati segítség (rinya)


Sziasztok Lányok!

Ma egy kéréssel fordulnék Hozzátok!

Szakdolgozatot írok éppen, nemsokára a nagy hajrá elkezdődik, és az eddigi vizsgálódásaim mellé szeretném, ha Ti is segítenétek nekem.

A véleményetekre lennék kíváncsi a szingliségről.

Ezen belül pedig bármire, ami az eszetekbe jut. Munka, oktatás, boldogulás, kapcsolatok, bármi.

Ha valakinek van kedve segíteni, akkor hagyjon alább egy kommentet.

Előre is köszönöm a segítséget azoknak, akik segítenek!!!!

További kellemes napot!

14 megjegyzés:

  1. Vannak előnyei is hátrányai is...
    HM előnyei: szabadság...tualjdonképpen én utálok mástól függni, nagyon rosszul vagyok az aggódós/féltékenykedős emberektől....ezenkívül szabadon választhatsz, nem kell senkinek megfelelned, nyugodtan szórakozhatsz, anélkül hogy úgy mennél haza, hogy mit fog szólni a másik...nem függsz senkitől...
    Hátrányt sajnos én nem tudok mondani, de biztos van...van olyan ismerősöm aki kapcsolatfüggő...nekem elég egy jó barát...SŐT egy barátot többre tartok mint egy kapcsolatot...és mivel a legjobb barátom fiú, ebből szoktak is bajok lenni...Na ezért is szeretek egyedül lenni még....senki nem próbál meg elválasztani legjobb barátomtól...meg a haverjaim nagy része fiú, szal elég sok idegeskedést okoznék a páromnak...(ha van is barátom nem sokáig, és csak ebből a társaságból, ugyanis ők nagyon lazák egymással, de a határokat tudják.)



    Mit tanulsz egyébként? Miből kell szakdolgozat?
    Remélem legalább kicsit hasznos a véleményem...

    VálaszTörlés
  2. Főiskolista vagyok, szociológiát tanulok.
    Az utolsó félévemet töltöm, és már csak egy nyúlfarknyi hónap van vissza a diplomamunka leadásáig.

    A szakdolgozatom a szingliséget vizsgálja. Milyen fajtái vannak, vélemények róluk, statisztikák (ami nem sok van), férfi szinglik. Főleg a női oldal érdekes, ezért a férfiakra csak egy fejezetet szentelek. Pszichológiai és szociológiai okok és következmények.

    A véleményed hasznos volt!!!
    Nincs olyan, hogy rossz vélemény, és mindennek lehet hasznos oldala. Számomra most vagy megcáfolsz, vagy nem szakdolgozati szempontból.

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Válaszolnék, de először "belekontárkodnék" kicsit a dologba :) Ismerjük valahonnan egymást ismeretlenül, vagy csak valahogy rám akadtál? Fórum netalántán? :)

    Egyébként nekem is hasonló véleményem van a szinglilétről, mint az előttem szólónak, hogy rengeteg előnye van, legalábbis én így látom. Alapjáraton egy szabadlelkű leányka vagyok, emellé társul némi makacsság és határozottság, ami valljuk be, nem a pasik kedvence. Szóval úgy gondolom, hogy egy "társ" csak megkötne, és nem érezném teljesen szabadnak magam, vagy nem is tudom. Ez az érzés valószínűleg a mostani katyvasz helyzet miatt jön, nem azért, mert nem vagyok elég érett. Viszont gondolom változni fog... valamikor :)

    Emellett pedig pár hete feljött nálam is az a tény, hogy nekem is van egy "legjobb barát", aki nem mellesleg fiú, hogy egy partner ezt hogyan tolerálná? Szeretem a barátaimat, nem sok igazi van, de akiket mégis annak mondok, azokért feladnék egy párkapcsolatot, mert a barátságot előbbre helyezem. Ha bármi gondom-bajom van, akkor ehhez a fiúhoz futok, vele beszélek minden nap, és belegondolva, ezt fordítva lehet én sem tolerálnám.

    Most így hirtelen ennyi, ha van még valami, ami érdekel, akkor írj :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Üdvözöllek itt nálam!

    Szoktam mások hozzászólásait olvasni, vagy nézni, hogy ők mit olvasnak, és egy ilyen szörfölés alkalmával akadtam rád és a blogjaidra. Remélem, nem baj.
    Nekem tetszett, ahogy írtál, aztán gondoltam, maradok olvasó.
    Illetve, kacérkodom a svéd nyelv megtanulásával... de még csak nagyon kacérkodom. Egyelőre az egyetlen dolog, amit ki tudok mondani az Alexander Skarsgård neve. :)

    Köszönöm a kommenteket, mert számomra hasznosak, a dolgozatom pedig, csak dagad, legalább van mit idézni. :D

    A barátság-témáról fogok írni, hogy én hogy éltem ezt meg. Ez nem fogja azt jelenteni, hogy mindenkinek így kell tennie, csak hogy lássátok én mit léptem. :)

    VálaszTörlés
  5. Értem, örülök, dehogy probléma! :)

    A svéd nyelv nagyon-nagyon szép ha egy anyanyelvi beszélni, na akkor nagyon dallamos és vááá, imádom na :D Nem is annyira nehéz, habár ugye idő és energia, meg persze akarat kell hozzá :)

    Ma egyébként reggel megtörtént életem első svéd párbeszéde, habár még csak írásban, és Gugli Fordító segítségével, de na :D

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok az első beszélgetéshez. Az a lényeg, hogy megvolt, így vagy úgy. Az ember elsőre nem tudhat mindent. Egyszer egy finnel leveleztem hasonlóképpen.
    De örülni tudtam annak is.

    Igazából jojózok, hogy svéd vagy finn, vagy mindkettő. Azt hiszem, idővel mind a kettőbe belenyalok. :D

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm :)

    A svéd könnyebb, többen állították, viszont a finnt meg kevesebben beszélik. Szerintem a svédbe érdemesebb belevágni, mert nagyobb az esélye, hogy eljutsz benne valameddig, akár egyedül is :)

    VálaszTörlés
  8. Meggyőztél a svéddel kapcsolatban. :D

    Majd csereberéljünk infót, hogy milyen könyvet használsz a tanulásra, vagy adj valami tippet légyszi, hogy kezdjek neki. Mivel érdemes, mit jobb csinálni...stb.

    Már annak örülni fogok, hogyha megtanulok egy olyan szintig, hogy nem adnak el egy jakért. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az öntanulás svédül engem is érdekelne. Lehet róla a blogodon is többet tudni?

      Törlés
    2. Én írtam róla:
      http://cintiakovacs.blogspot.hu/2013/04/az-autodidakta-nyelvtanulas-tenyleg.html

      Törlés
    3. Még gyerekcipőben vagyok, és Cini írt róla. Én csak szeretnék tanulni. Gyerekcipőben van a tudásom, és lépésben haladok. :)

      Törlés
    4. Dóri, amúgy képzeld, jött egy család, ahova svéd kell majd :) Még semmi nem biztos, de csak úgy eszembe jutott, mindjárt pötyögök is neked erről (is) :)

      Törlés
  9. Örömmel! :)
    Írtam egy e-mailt, csak pont ezt felejtettem ki belőle :D Na sebaj, majd legközelebb akkor a svédről is írok, és kivesézzük a témát nyelvtanulás-ügyileg :) Egyébként nem nehéz, tényleg csak idő és akarat kell hozzá :)

    VálaszTörlés