2013. október 31., csütörtök

Halloween TAG


Még korábban megkreáltam, mert ilyet még magyarul nem láttam, és miért is ne csináljam meg?


Remélem, hogy többen is ki fogjátok tölteni, aki pedig már kitöltötte, azt mosolyogva olvastam, mert jó válaszok születtek.

No de, mielőtt elmennék ijesztgetni (egy zombinak nincs nehéz dolga ilyenkor), lássuk az én válaszaimat.
Aláfestőzene innen.



Mi a kedvenc halloweeni filmed?
Nyilván a Halloween, vagy a Pumpkinhead, a bosszú démona. Klisé lenne. De bármilyen furcsa is, én ezen a napon Tim Burton maratont tartok, mert az ő képi és gondolatvilága az, ami szerintem ehhez az ünnephez nagyon is passzol. Egyszerre színes és fekete-fehér, kitekert, és tragikusan humoros. Imádom az Ollókezű Edwardot, a Sweeney Todd-t, a Halott menyasszonyt, Beetlejuice-t és tényleg mindent.


Van ilyen borotvám, és azzal mentem a moziba megnézni a filmet.


Van valamilyen emlékezetes (félelmetes és/vagy vicces) momentuma számodra?
Az egyik exemmel volt az, amikor még együtt voltunk, hogy megnéztük Az Átok című filmet, és nézve nem volt para. Viszont, a drága párom úgy döntött, hogy leutánozza a nénit, csak ő nem lefelé ment arcába fésült hajjal, hörögve, hanem felfelé jött, de ugyanúgy darabosan. Este, a sötét, nyugis szobában egy ilyen film után megőszültem, úgy megijedtem.


Mennyire élvezed/várod a halloweent? Miért?
Én szeretném, ha nálunk is lenne csokigyűjtés, vagy valami halloween buli barátokkal. Nem lenne rossz beöltözni, meg hülyéskedni egy sort. Ezért várnám a halloweent, meg ilyenkor előszedem a kis barátaimat, amivel Mr. A nagy örömére telepakolom a lakást.
Van egy fél szellemem, ami ilyenkor alszik az ágyban, éjjel pedig a nappalinkban lakó alieneket ijesztgeti. Van tököm faragva, a tavalyit ITT nézhetitek meg. Kis szellemekkel is telepakolok mindent, meg gyertyákkal.

Válassz három valakit, akinek beöltöznél. Kik lennének?
Ehh, nehéz hármat kiválasztani, mert most, hogy írtam, eszembe jutott, hogy egy halom képregényhősnek is beöltöznék, meg mindenféle film és könyv szereplőjének. Nehezen, de megszületett a három dobogós:
 
Morticia Addams


Mrs. Lovette


Fabala


Vagy a Monster Highból: Drakulaura, Ghoulia vagy Spectra.


Esetleg, bármelyik Living Dead Doll:


Mi a kedvenc halloweeni make up, ruhád, frizurád? (lehet több is)
Na, akkor most képek:









Tőlük pedig, akármelyiket viselném, amit eddig megalkottak:
Olcsi munkái ITT.


Aviana munkái ITT.


Kiegészítőben viszont, egyértelműen vezet a fülbevalóm: a fekete macska.


Mi a kedvenc halloweeni dekorációd?
Tök, tök és tök és szellemek. A töklámpásokat nagyon szeretem, meg sok dolog készíthető sütőtökből, és a sokrétű felhasználás miatt a tök. Ezt már jobban körbeírni nem tudom. Képek:











Mi a kedvenc édességed?
Minden, ami A-val kezdődik. A kerek csoki, a hosszú csoki, a töltött cukor…stb. Gombóc Artúrt rólam mintázták. Amit viszont most nagyon tudnék díjazni, az a sokízű cukorkák, amiket nem Bagoly Berti készít, de legalább olyan jó, és nincs benne hányás meg fülviasz ízű.


Melyik a kedvenc fantázia lényed (pl. vámpír, zombi, vérfarkas…stb)?
VÁMPÍR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Megőrülök a vámpírokért, persze, a nem napfényben diszkógömbökké válókért, hanem a vérszívó, kegyetlen-erotikus lényekért. Van egy kötetnyi kutatásom róluk.


Mitől irtózol/félsz?
Olyantól, hogy szellemek, nem. Liftek, bohócok és csigák. A többi helye-közel áthidalható probléma.

Hiszel a szellemekben?
Kicsit, mert történtek már velem fura dolgok. Pl. a beszorított könyv egyszer csak leesett a polcról, vagy, ami amolyan rémmesének is beillene, Dagival a hasamon olvastam. Dagi a macskám volt, és télen mindig bent aludt velem. Én éjjel még olvastam, mire egyszer csak a könyvre tette a mancsát, és felnyomta magát ülésbe, és folyton, félelemmel teli szemekkel a sarokba bámult. Néztem, nem volt ott semmi, még egy pók sem, és nem tudom, mit nézett, de félelmetes volt.
Azóta sem tudom, mit bámult ott, de lennének tippjeim.


Ha egy töklámpás fénye mellett találkozhatnál bárkivel (akárkivel, élő, holt, kitalált figura), ki lenne az? Miért?
Oscar Wilde, bár ezt már megénekeltem egy történetben, hogy történne. Szeretem a műveit, és egy-két dolgot szívesen megkérdeznék tőle, elcsevegnék egy pohár abszint mellett vele a szépségről mondjuk. Ezernyi témám lenne vele.
Élők közül jöhet Tim Burton, Quentin Tarantino, Frank Miller, James O’Barr, Kevin Smith, Edward Norton, Chuck Palahniuk – furcsa, csak pasik jutnak az eszembe.
Kitalált közül… hm-hm…Tyler Durden és Patrick Bateman mindenképpen. Ha rendesen ülnék a kérdésen, akkor tuti, még sok figura jutna eszembe.

Remélem, élveztétek.
Jó Halloweent, meg mindent!

With bloody kisses,
D

12 megjegyzés:

  1. Ma én is kitöltöm, szuper kis TAG-et találtál ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök. :)
      Meg annak is, hogy tetszett.

      Törlés
  2. Klassz kis kérdéssor. Sose voltam halloween párti, bár valószínűleg mert sose voltam olyan társaságba ahol ezt tartották volna, viszont szívesen kipróbálnám én is. A válaszaidat nagyon jó volt olvasni, kicsit felébresztette bennem az "ünneplési" vágyat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem a szórakozásrésze érdekelne egyszer. Szeretnék részt venni csokigyűjtésben, és egy barátokkal összeröffentett bulin.

      Örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  3. nagyon jóó : D tetszettek a válaszok, a képek, Tim Burton maraton lesz nálam is ma :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem, az illik a leginkább a hangulatomhoz 31-én, és ahogy olvastam, nem csak nekem. :D

      Törlés
  4. Happy Halloween. Will you like to follow each other? xoxo
    New Post Fashion Talks

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thak you! Happy Halloween. :)
      I will watch your blog soon as I can.

      Kisses,
      Dóri

      Törlés
  5. Hello from Spain: fabulous pics. Happy Halloween!. Keep in touch

    VálaszTörlés
  6. Morticiat annyira imádom! Meg mondjuk a komplett Adams familyt, még a butácska sorozatot is szerettem :) Tavaly karácsonykor pedig kísértetiesen hasonlítottam rá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első két nagyjátékfilmet szerettem Raul Juliával és Anjelica Hustonnal. Szerintem, az összes közül az lett a legjobban eltalálva. A sorozatot is imádtam, amikor még ment. :)
      Abban a nőben nekem minden tetszik. - Néztem a posztodat, az is jó volt. Főleg a személyes képek. Az egyik nagyon ijesztő lett.

      Törlés