2013. november 13., szerda

Versatile Blogger Award


Visszatérő gondolat momentum nálam, hogy amikor valami jó dolog történik az emberrel, utána jön valami velejéig romlott. Ma reggel az alattunk lakó néni volt az. Illetve, nem is ő, hanem a hír, amit hozott, és ugye, „noli nuntium necare” (ne öld meg a hírhozót). Beázást talált a fürdőjében, ami szerte tőlünk jön, de mi nem ázunk, úgyhogy ma volt egy futás biztosítóhoz, szakember után, és itt jött egy jó hír megint.

Cinitől díjat kaptam, és ilyenem még nincs, és lementem hídba, de mivel nem tudok, ezért csak gondolatban. Szóval, köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Én fogyok, de a májam hízik, szóval, random tények rólam, és szabályok:



7 dolog rólam – ööö… van még valami, amit nem tudtok?!

1) Az utóbbi esetnél, amikor hatszázan tették ki ugyanazt a sajtóanyagot, rájöttem, hogy egy halom olyan blogra vagyok feliratkozva, ami baromira nem érdekel, mert egyáltalán nem vagyok érdekelt a körmökben, sminkekben, termékekben.

2) Meg kellene végre tanulnom, hogy jobban odafigyeljek, miben veszek részt, mert végül úgyis én jövök ki belőle rosszul. Csak azért, mert bevédek valakit, segget csinálok a számból. Innentől soha többé.

3) Most már elmondom, mert nagy a valószínűsége, hogy nem lesz belőle semmi. Szeptember végén beadtam egy kiadóhoz a kéziratot, viszont azóta sincs hír felőle, úgyhogy azt hiszem, ez nem jött be. – De dolgozom a következőn.

4) Letettem a pszichológiáról, mert nem akarok megmondóember lenni, marad csak hobbi. Viszont van más, ennek egy része, ami nagyon is érdekel, és arra gondoltam, hogy majd kis idő múlva azzal megyek tovább. Most már csak a „mikor” része formálódik. Nem most, és nem is jövőre. Majd egyszer. Jelesül szociálpszichológia, viszont kriminalisztika kapcsán.

5) Nem akarok felnőni. Alapból úgy gondolom, hogy nem jó az, ha az ember felnőttnek nevezheti magát, mert azt tartom normálisnak, ha megmarad egy kicsit gyereknek. Valószínű, hogy ezért is „irtózom” mindentől, ami számomra a felnőtt életet jelentik.

6) Utálom, hogy a régi társaságomhoz már nem tartozom, a majdani pedig, még nincs meg. Formálódik, és nem egyenletes, nem biztos talaj még, de határozottan van valami. De kell valami biztos pont is. – Emberek, akikkel lazulhatok néha…

7) Mostanság sokszor érzem azt, hogy „nekem ma itt se kéne lennem”.


5 szabály
1) Helyezd el a díjat a blogon.
2) Linkeld be, aki jelölt téged
3) Jelölj te is blogokat a díjra
4) Értesítsd őket a jelölésről
5) Írj 7 dolgot magadról

Díjazottak

Egy halom blog bezárt vagy szünetel, vagy számomra ismeretlen helyre költözött, úgyhogy nagyon sok embernek nem tudom tovább adni. Azután – és ne sértődjetek meg -, hogy a múltkor, amikor tovább adtam sem nagyon mozdultak meg a díjazottak, maradtak a következő emberek:

L

Ennyi, ma még jövök a tegnap esti mozi utóhangjával.
Pusszantás,
D.

11 megjegyzés:

  1. nagyon szépen köszönöm a díjat! szerintem 2-3 napon belül én is kiteszem :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál:) Kedves vagy!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem a blogodat, és szerintem megérdemelted. :)

      Törlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, igazán kedves tőled :))))))) lélekbuborék

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a díjat, hamarosan én is kiteszem :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg mindannyian megérdemlitek! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen! Jól esett hogy gondoltál Rám is! Szép napot kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Mivel nincs kikötve, mennyi embernek adhatom, gyakorlatilag mindenkit egyesével bemásolhattam volna, ám igyekeztem tényleg azokra szorítkozni, akikhez feljárok. Plusz, azért nem teljes a felsorolás, hogyha kapok még egyet, akkor is legyen kinek szórni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem visszafelé is lehet adni, ha enm akkor névlegesen is de szeretnélek meglepni egy kis díjjal, ha szabad:) http://wowoskiscsaj.blogspot.hu/2013/11/ujabb-dij.html

      Törlés