2017. június 13., kedd

Off: Magamba záródom



Nos, aki nem követ Facebook-on, az nem tudja, de elég volt most egy időre. Kicsit hallgatásba vonulok, vagy szünetre megyek, kinek hogy tetszik.

Az az igazság, hogy tegnap jöttem rá arra, hogy a kis lila-fekete világom nem bír el mindent, sok minden nekem fontos dolog látja kárát a mindennapjaimnak, s mivel érzelmi író vagyok, semmi kedvem nincs ahhoz, hogy rátekeredjek egy-egy témára, az unalomig ismételjem, másfelől, momentán semmi újdonságot nem tudok adni nektek, amit ti, mint Olvasóim megérdemelnétek.

Rengetegszer kezdtem úgy a bejegyzéseket, hogy „bocsánat, de”. Rengetegszer írtam, hogy a törlésen gondolkodom. Rengetegszer agyaltam azon, miért jó az abbahagyás és az újrakezdés.

Most úgy gondolom, el kell mennem kicsit, mert tartozom magamnak, nektek, a blognak annyival, hogy nyomok most egy megálljt az egészre.
Nem zárok be, nem törlöm, fogalmazzunk úgy, hogy velem együtt a blog is, és a honlap is vérátömlesztés alatt lesz.

Nem mondom, hogy nem lesznek random bejegyzések, ha eszembe jut valami halaszthatatlan közölnivaló, viszont nem tudom, ez a szünet mennyi időt fog felölelni. Napokat, heteket vagy hónapokat. Töltekezni szeretnék, mert úgy érzem, elfáradtam, és nem bírom.
S annál nincs rosszabb, amikor a hobbi kötelességgé válik.

Nem találom a hangom, az agyam, a gondolataim, az ihletem, az energiám.
Kliséből szórakoztatni pedig, nem szeretnék, és nem is tudok.

A döntés a tietek. Kitartotok egy kicsit a szünet alatt, vagy sem. Instán megtaláltok, Facebook-on is, a levelekre is válaszolok. Csak kell egy kis áramszünet.

Jó nyarat mindenkinek!
Pusszantás,
D.

4 megjegyzés:

  1. Jó nyarat neked is. Sajnos nemcsak kommentelni, de még olvasni is alig tudom a szeretett blogjaimat, ráadásul most más melóm lesz, fogalmam sincs, mennyi időm lesz bármire. Örülök, hogy eddig is olvastalak, ha máskor nem is, hétvégén biztos végigpörgetem a bloggert, ki írt. Minden jót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Remélem, ha folytatom majd, itt leszel újra velem, akár csendben, akár komment formában. :)

      Törlés
  2. Hát ez szerintem sajnos sok bloggerrel megtörténik,hogy úgy elég lesz egy időre. Én se írtam már jó ideje,de ha nincs idő,nincs idő. Vagy van mikor sajnos nincs ihlet se,hülyeségeket meg nem akarok irkálni.
    De én a magam részéről várlak vissza,vagy várlak privátba,ha mesélni szeretnél ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok éve írok, és valahogy nem éreztem az utóbbi időben azt a tüzet, ami megvolt sokáig. Elfáradtam, meg történtek is dolgok. Írtam neked. :)
      Köszönöm, hogy vársz vissza, jól esik! <3

      Törlés